tirsdag den 14. juni 2011

De sidste timer...

Kaere alle i DK.

Nu har jeg ikke vaeret aktiv paa min blog i omkring et halvt aar, men jeg foeler at jeg lige ville runde aaret af med en lille hilsen.. Der er omkring en time til mine foraeldre og Alberte vil parkere vores lejede bil, som vi skulle koere usa tynd i de naeste tre uger, i indkoerselen til mit "nye" hjem. 594 Hoffman Avenue har vaeret et fantastisk hjem og jeg vil komme til at savne det! Jeg har haft et helt uforglemmeligt aar hvor jeg har oplevet og laert saa utrolig meget. Jeg har faaet rigtig mange gode venner som det har vaeret haardt at sige farvel til! Havde en lille afskedsfest igaar men det er ikke rigtig foer i dag at det er gaaet op for mig at det er et farvel. Og alligevel er det stadig ikke helt.. Jeg vil vaere i Lebanon til soendag. Jeg proever ikke at taenke paa det men den vil vaere her foer jeg ser mig om!
Jeg har saa meget jeg gerne vil fortaelle men jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte? Jeg glaeder mig rigtig meget til at se jer alle sammen i Danmark og traette jer med mine oplevelser. Jeg vil bruge den sidste tid jeg har med Edith og Johnny.

Ha' en fantastisk sommer til vi ses!! :)
Amalie K. Akselsen

p.s. undskyld hvis det er noget vroevl havde bare lige brug for at lufte mine tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar