lørdag den 22. januar 2011

Snedage, svoemning, januar og nyt aar!

Om et par timer begynder i saa smaat at vaagne op i Danmark. Goere klar til at tage tilbage paa efterskolen, starte arbejde, skole og hvad der ellers skal ske af andre mere spaendende ting i den kommende uge.. Jeg er ret klar paa at starte i skolen igen efter de sidste to uger naermest har vaeret som ferie. Faa startet op paa mine nye fag (chemistry og speech)! Har haft fire snedage og saa ellers bare eksamner hvor man havde fri kl. 10 eller 12 am. Hvis man har laest paa sine ting saa havde de fleste laerere lavet nogle forholdsvis nemme test. Torsdag og fredag var snedage saa efter to dage i nattoej havde jeg virkelig brug for at komme ud af huset her til aften og se nogle af pigerne! Vi tog i biografen og saa 'No Strings Attached'. Det er den sjoveste film jeg har set rigtig laenge og den kan helt sikkert anbefales for det yngre publikum. Det var nogle af svoemme pigerne jeg var afsted med naar vi nu for engangs skyld ikke havde en svoemme konkurrence. Sidste loerdag var vi med i en af usa's stoerste svoemme konkurrencer hvor jeg kom i avisen fordi jeg havde svoemmet min PB (personal best time). Var ret imponeret over at de havde stavet mit navn rigtigt!
  Har faaet en ny computer! :D men ellers er der vist ikke sket saa meget i Januar? Den er bare gaaet saa hurtigt og kan slet ikke forstaa at det er min foedselsdag paa tirsdag! Jeg ville allerhelst stoppe tiden, for synes at min hjemrejse kommer lidt for taet paa! Men det gaelder bare om at nyde hvert eneste oejeblik! Haaber at jeg skal paa skiferie i februar, foraars sportene starter snart og saa er alle os piger allerede begyndt at kigge paa prom kjoler! Det glaeder jeg mig ret meget til!! Det naeste store er valentins day og det er altsaa ret vildt her ovre! Kroger (butik hvor man handler ind) har en kaempe afdeling pyntet i lyseroedt og hjerter! Alt chokolade og slik er pakket ind i pink og med smaa kaerlighedsbeskeder. Og du ser store skilte i vinduerne paa alle forretninger..
  Igaar lavede  jeg risengroed og risalamende og hvis jeg selv skal sige det saa blev det ret godt! ;)

Haaber at i alle sammen er kommet godt ind i det nye aar!

Godnat fra mig og godmorgen til jer!

Knus fra Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar