mandag den 11. oktober 2010

Homecoming week! :D

Mandag og det hele er overstaaet.. Men jeg har vaeret hoej paa det hele dagen saa det er godt! :D
Lige for at spole tiden lidt tilbage saa var jeg ude og shoppe i sidste weekend og det var altsaa bare fedt! De har en masse fede og billige butikker, nogle kender jeg og andre er nye - det bedste er at de siger jeg ikke har set det bedste ENDNU. :b

Torsdag startede homecoming week, der var en stor parade med alle de nominerede og de forskellig floats aargangne havde lavet. Johnny koerer mig til broadway (vores hovedgade i gamle lebanon) hvor jeg skulle moedes med Rossie som saa skulle tage med hen til powderpuff kampen (junior og senior pigerne spiller amerikansk fodbold mod hinaden men de tackler ikke. De har toerklaeder sat i buskekanten som man traekker.) Selvfoelgelig er der ikke flere penge paa min telefon og kan ikke finde hende blandt alle menneskerne saa jeg faar laant en telefon af en pige og riger til Johnny og spoeger om han vil hente mig. Han koerer mig til kampen hvor jeg moeder Elizabeth og nogle af hendes venner og snakker med dem. Da kampen er slut finder jeg Rossie og koerer hjem sammen med hende.
forsaettelse foelger.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar