mandag den 27. september 2010

En maaned og seks dage..

Endelig tid til at blogge lidt og foelge op paa hvad jeg har lavet siden sidst. :)
Jeg kan snart ikke huske det hele der sker saa meget hele tiden, foeler at jeg har vaeret hjemmefra meget laengere tid! For bare at tage fat paa den sidste uge saa er jeg begyndt til basketball traening to gange om ugen. Jeg havde nok lidt for meget selvtillid med til foerste traening med hensyn til mine talenter. De er godt nok gode de piger! :o Men jeg haenger ved og goer mit bedste - er isaer vild med traeningsrummet hvor vi loefter vaegte og den slags. Ud over det saa gik jeg til audition paa skolens musical. (Det er lidt mere professionelt end paa Tarup for dem der har proevet det) Vores instruktoer har vaeret med i adskellige tv-serier (som jeg selvfoelgelig ikke kan huske. haha :) ) Saa min tirsdage og torsdage er ret lange er paa skolen fra kl. 7 til 21.
I weekenden var der Apple Fest. Et stort arrengement her i byen hvor der var alt i aebler! og alt mulig andet. Det var virkelig sjovt! :D
I morgen er der Re-Do day (ved ikke om nogle kender det var MTV) men det er en dag hvor der foregaar en masse aktiviteter hvor vi bliver gode venner paa kryds og tvaers.
Tiden loeber og jeg skal til musical men lover at skrive igen snart! :)

Savner jer!

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar